SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Hur många har du legat med?
- hemligt (A), vill ni veta fråga privat isf.

Hur ofta onanerar du?
- every day!

Hur många gånger har du träffat Nino?
- 1 gång..

Vad är du mest nöjd med på dig själv?
- det är nog mina ben, rumpa, mm:)

Är du blyg av dig?
- ibland, det beror på.. men sällan med att
träffa nya folk o skämma ut mig, för det gör jag varje dag!:D

Får jag chans på dig?
- Nej!, känner dig inte .,

Vilket land skulle du vilja bo i förutom Sverige?
- USA eller något varmt land:)

Vad vill du bli när du blir stor?
sjuksköterska eller artist

Snyggaste kändiskillen?
- Chad Michael Murray

Snyggaste kändistjejen?
- Jessica Alba

Bloggar du följer?
- Paow.se,blondinbella.se, kjjohansson.blogg.se,filippez.com,lolad.se

Vilka länder har du vart i ?

- Danmark, Turkiet &  SVERIGE!

När fick du din första kyss?
- i 9an :$

Hur mycket väger du?
- 57 kg

Hur lång är du?
- 169 cm

Skostorklek?
- 36,37

Vem var din första seriösa kärlek?

- Alle..

Är du en seriös elr flippish människa?
- både och:o är ju inte en överseriös person och inte heller världens flippaste person.

Har du provat den där bak?
- dedu!

Vad vill du göra med mig?
hahah träffa dig, fettlängesen nu.o

Din favooritfärg?
- Guld & Rosa

Din favoritställning?

- missionären med benen upp och doggy

Vilket är det konstigaste stället du haft sex på?
- på en kyrkogård xd

Vart har du haft sex?
- sängen,soffan,bord, mot väggen, bilen, kyrkogård,
skogen, stranden, toaletten...
det är det jag kommer på nu.

Vilka sexställningar har du gjort?
- Rida,Skeden,Missionären, missionären med benen upp,
Doggy, Saxen, 69an,bakifrån, bakåtvänd rida..

Vart skulle du kunna tänka dig ha sex?

- Vart som helst, nästan(A) , kanske inte bland massa folk men:o

Vilken kändis är du tänd på?

- Chad Michael Murray, Erik Grönwall

Är du kär just nu? I vem isf?

- nej


Hur är din drömkille?
- Utseende: gyllenbrun, muskler, snygg, fin , len/fin hy, snyggt fixat hår, modekläder, (maybe modell)..
Personlighet: Underbar, omtänksam, finnas där, respektera mig,
inte skämmas, älska mig för den jag är, gullig, bry sig, snäll, mm.
han ska kunna sjunga med:)

Vem var din första kärlek?

- den jag blev rikigt kär i var tony den första.

Finns det någon du drömt många sexdrömmar om?

Vem isf?
- jaa, hemligt hihi*


Gillar du förspel eller vill du mer ha pang på sexet?
- förspel, ;)

Vad använder du för produkter i ditt hår?
- kan göra ett inlägg om det;)

Vad använder för smink både till vardags och fest?

- kan göra ett inlägg om det;)

Din favoritblogg?

jadu, blondinbella.se tror jag

Favoritfilm?
- Twilightfilmerna, Taken, The Last song

Favoritlåt?
- Mohombi - Bumpy Ride
Jay Kay - Princess

Ska du plugga vidare?
till vad isf..
- Ja , till sjuksköterska tror jag!

Ska du skaffa silikonbröst?
nej, det tror jag inte, är nöjd med mina!
& vill inte ha större. har redan stora haha:D

Hur ofta fingerpullar du?
- everyday!

Är jag överkåt som pullar ca:4-5ggr/veckan?
- nejdå, det är väl normalt..

Varför bloggar du ens de är inte ens kul att läsa den?
- för att jag tycker det är kul!
& tycker du inte det är kul att läsa, läs den inte då!
har inte tvingat dig att läsa
jag bloggar inte för att göra din dag, utan för att jag tycker det är kul!


Varför har du över 2000 vänner på facebook? Känner du seriöst alla?
- vet itne varför. och det är klart jag inte känner alla,
skulle jag känna alla skulle ja typ träffa varje person 1 dag på ca 5,5 år..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0