omg, hatar denna dagen!

först när ja gick upp fick jag stressa
för att hinna till bussen, för skulle till skolan,
som gick 5 i 10 o klockan var 20 i :o
Sen när ja väl kommer till skolan,
så är klockan bara halv 10:o
då hade ja trott att klockan var 10 när
ja tog bussen, så satt i skolan i 1
timme o vänta, så va lektionen inställd.
så sjukt surt!, hatar komvux,
finns inget bra med det,
*man får göra allt hemma,inget på lektionerna
*man får inget busskort
*man får inte inloggningen man behöver
för att får reda på saker.

ÅHHH! kommer fan skita i det snart..
men sen gick inte bussen förrän efter 1,5 timme
så fick gå runt i stan..

Sen skulle ja ha tjejmiddag ikväll,
för att fira min födelsedag osen krogen
men så avbokar alla i sista sekunden
så nu sitter man här med massa mat,dricka o vin. 

Men kul att dom kommer som kommer iaf.!
Vi ska iaf ha fett roligt!:)<3

men blir så sjukt irriterad, när ja sakt
ett slutdatum, så ändrar sig alla efteråt:(
ahja , har iaf bestämt att min 20årsfest
nästa år som ja skulle ha i lokal
i gbg, blir inte av, detta var den första & sista
gången jag ordnar något för min födelsedag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0