BÄSTA!<3

jag ville bara säga att FRIDA är bäst!.
hon är en sjukt underbar vän och jag vill
aldrig förlora henne. hon betyder sjuk mycket.
och hon skulle aldrig ha en tanke på att svika mig,
jag kan alltid räkna med henne till 100 % och
hon finns alltid när jag behöver prata.
jag finns för henne och vi leder varann genom livet.

Vad hade jag varit utan dig min fina frida?
du är den ängeln som jag fick till vän.
Vilken tur jag har som har dig,
vill att du ska veta att jag alltid
finns för dig, dag som natt.
varje sekund. När du än behöver mig.
du e den söta ängeln som fall från himmelen ner till jorden,
och jag hade lyckan, ja det hade ja för du blev ju
min bästavän för livet, man glömmer aldrig sina närmaste,
och ja glömmer aldrig dig! Du e den underbaraste person
ja vet, och tänk ett liv utan dig, det e inte värt att leva.
Du och Jag - går inte att sära på, finns inte du, finns inte jag.

Ett liv utan dig är inget liv utan ett helvete!
Det är underbart att träffa en vän som du,
vi e som två bitar som passar perfekt.
Frida du är allt man kan önska sig,
ALLT, o mkt mkt mkt... mera!
Du är den bästa som finns.
Du lyser upp min dag, och får mig
att vilja gå upp varje morgon.
Utan natt finns inte dag,
utan dig finns inte jag!

Jag Älskar Dig Mest... Nej mer mer mer än mest!

Frida <3 Matilda
förevigt & ännu längre <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0