1 månad igår..

igår var det 1 månad sen,
vi träffades för första gången.

Du kom till mitt hotell på kvällen med din bror,
jag hade inte fixat mig för orkade inte, men
du tyckte att jag var fin endå..
vi pratade och jag typ skojbråka med dig,
sen höll du fast mig för du inte ville att jag
skulle gå därifrån, du kysste mig
och jag kysste tillbaka. Det pirrade till i hela mig
när våra läppar möttes, och det kändes som
att jag var i himmelen eller något.
det var en sån underbar känsla,
kunde inte beskriva det med ord.
sen höll du om mig och vi kysstes lite mer,
- vill va där igen nino...
vill vara hon jag var där, hon som var lycklig,
hon som blev kysst av dig. hon som fick känna
din närhet...

men nu... vad är jag nu?..

bortblåst, nu har någon annan min plats..
:'/





Kommentarer
Postat av: Love

Asså inget illa menat men ni var inte änns tillsammans en månad, ni hade det kanske jätte mysigt och så men att säga " föralltid älskling " osv, är lite tidigt i det stadiet när man träffat varandra någon vecka. 1 månad av ditt liv är liksom ingenting! tyvärr. Men jag hoppas du hittar dig någon fin kille så småningom :)

2010-09-06 @ 15:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0