Veckorevyn - blog awards turné 2010

Igår var Veckorevyn på Bikbok i Göteborg.
Jag & Kim Toscas drog dit.
det va ganska lång kö, men vi va bland dom första
som kom in, De hade missta skriva in kim
men hon kom in endå. Tur...
så när vi kom in fick vi en kasse med vatten, choklad och
ett presentkort på en kaffe, sen fick vi även
hur mycket kaffe och muffins vi ville haha.
så blev vi fotade av vimmelfotograferna.
Sen när vi gick in på bikbok, så kollade vi lite.
det var 25 % på allt, och jag köpte ett par örhängen,
toffsar och hårnålar. man kunde vinna presentkort men
jag vann inte. Sen så fick man ta vitamindricka o tidning i butiken.
Så pratade några bloggare bla Tyra Sjöstedt & Andreas Wijk.
och så spelade Magnus Weideskog, hade aldrig hört han
men han var bra. Sen så ja va vi där tills kl halv 10 ungeför,
för det var då man fick Goodiebagen.






Tyra Sjöstedt

Andreas Wijk

Kim<3







Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Vet du om bilderna dom tog på en kommit upp? jag kan inte hitta dom:)

2010-10-16 @ 19:46:07
URL: http://peachpenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

fixa din fula jävla ögonbryn förhelvete! det ser ut som en skog!

2010-10-17 @ 19:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0