helt kaos:o

i fredags, drog jag & frida hem till albert, sen vidare till pierre.
sen drog vi till stan o mötte sebastian,hubbe,nima & bror
och drog vidare med tåget till uddevalla.
sen när vi kom till uddevalla skulle vi träffa
wilma & hennes polare, men det blev itne så, vi drog vidare
ringde emanuel o han visste fest, mens en kom vi till kampenhof,
där vi skulle möta ida som hade fest,
det började med lite bråk, vilket sög
så ja & frida drog, sen träffa vi pierre & albert igen,
och så va det massa skit,  så vi drog till solariumet för att gå
på toa, träffade lite gött folk, och så träffa vi mer utanför som vi fick
dricka av.. sen drog vi vidare, till ida, det va massa folk där,
vi skulle egentligen bara hämta albert, bror & pierre,
men det blev inte så, utna vi stannade,
sen så blev det massa skit, och vi fick dra,
så drog vi till donken, där träffa vi massa folk,
träffa även alessandro & ledri,
sen dom vi träffade å¨solariumet tidigare,
sen kom snuten men hände inget, sen så drog ja,pierre & bror
iväg till krogen, men bara ja o pierre som kom in.
sen så gick ja tillbaka till frida o alla,
& träffa Wilma,Camilla,Emma, mfl.
drog vidare på ngn fest..
segt som fna i början, men ja däcka haha xd
så hände en masssa jävla skit.
sen drog jag hem på lördagen kl 10,
va hemma vid halv 2, segt..

men jag älskar dig frida <3

hela kvällen var helt jävla misslyckad,
önskade bara att jag var med mattias istället!<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0