är ni nöjda nu?...

Ni tror att ni kan hacka på mig, sprida rykten
för att sänka mig till botten..

Det är så sjukt att ni orkar lägga eran tid på
någon för att sabba hennes liv ännu mer..
ibland undrar jag, - räcker det inte med som det redan är?
kan det bli värre än detta?

orkar ödlsa tid på någon ni inte känner.
ni kanske vet vem hon är, men ni vet inget
om vem hon är. Är ni avundsjuka eller
vad är det egentligen?
om det är något jag har som ni inte har,
är det väl att ödsla min tid på någon ja inte känner..

låt mig vara, det är mitt liv,
jag gör vad jag vill o känner för?
och gör jag något som är fel,
ta reda på varför isåfall
istället för att sprida något rykte,
ni inte vet ett skit om?,

och ni , Ni som är mina vänner?
vafan ta reda på hur jag mår och hur det är
först innan ni lyssnar på rykterna
och fortsätter hacka på mig..

jag orkar inte detta mer,
lossas inte känna mig och va min vän
om du sedan hugger mig i bitar...

Mår ni bra av att såra en tjej såhär?
Är ni nöjda när hon är på botten?








(ni vet vilka ni är, så ta åt er!)




Kommentarer
Postat av: Emelie

Skit i alla rykten, du är en grymt bra och snäll tjej! :)

2010-10-16 @ 01:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0