Tisdag

idag gick jag upp vid 6 för att ta 7 bussen.
Kändes konstigt att gå upp så tidigt,
har inte gjort det sen jag gick i skolan.
men så när jag va i partille,
så kommer anna dit, och har med börjat där.
Nice som fan!
så nu blir det inte lika tråkigt att va där
när man känner någon:)
Sen kul att träffa henne som jag inte träffat på
jättelänge och vi har slutat umgås också..
men sen efter åkte jag till alingsås
för skulle till min psykolog,
sen efter det drog jag till frisören
för att  färga håret:)!
Det blev blonda slingor,
så nu är mitt hår blondare och
ser lite roligare ut än när jag har massa utväxt:o
hade inte färgat det sen innan balen senast:o
så nu var det dags. men blev nöjd,
men snart ska jag sova för imon blir det
också gå upp kl 6..
har friskvård och tema diskussion imon,
så det är helt okej!
inte jättebra bilder kommer bättre. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0