plugg & trött.

måste plugga för har prov på fredag
och ska jobba imon.:(
+ att jag har 2 inlämningar imon,
men det går inget bra.
när jag pluggar på provet,
kommer inte ens ihåg va ja har läst efter ja läst klart:(
undra hur provet ska gå...
menmen sen är det över iaf.
sen är jag så jävla trött vet inte varför
men har börjat sova middag varje dag nu typ
och går o lägger mig tidigare men det hjälper inte?
det kanske är vädret.


men ahja om ni har något bra tips om hur man  blir piggare,
säg gärna till! För det behöver jag NU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå ut på en promenad varje dag. Behöver inte vara lång, räcker med en kvart eller så. Träna hjälper också. Dom här hjälper mig att bli piggare iaf.

2010-11-18 @ 12:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0