Hur än kille ska vara...

Det är inte utseendet som gör en kille perfekt,
det är insidan, ärligheten, hur han är..
jag har inte svårt för att hitta killar,
men jag har svårt att behålla dom,
sen har jag även svårt att hitta någon
som är precis sån jag vill ha..



Jag har hellre en ful kille men underbar,
än en snygg o het kille men falsk & idiot.


En kille enligt mig ska vara..
bry sig om mig
inte vara blyg
finnas där
vara sig själv
lita på mig
kunna ta för sig lite
säga vad han tycker/tänker
kunna umgås med mina vänner
kåt
våga ta på mig
hålla min hand/pussa mig bland folk
presentera mig för sina vänner
inte skämmas för mig
ha sex när jag känner för det
mysa utan att ha sex
våga tro på sig själv
underbar
snäll
vara glad över att det är vi 2
skita i hur många tjejer han förlorar för han har mig
charmig
&
det viktigaste är att han är ÄRLIG!


Detta är nog det viktigaste för mig.
sen så är det bara ett plus om han ser bra ut.
men har en kille allt, så är han fin för mig.
men han ska helst ha magrutor och va lite tränad,
sen inte va för ful, men som sagt är han snäll,ärlig o allt,
så ja då spelar inte utsidan någon roll,
det är inte utseendet som är äkta kärlek!

Sen hatar jag killar som försöker vara något,
och som ljuger för att imponera..
skryta är inte heller något jag faller för.,
man ska vara charmig men överdriv
inte om du vill vinna på det i längden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0