Mina Tankar..

Hur tror ni det känns,
- När man försöker vara så bra person som
möjligt men ändå inte duger?.
- När killen man gillar bara utnyttjar än?
- När man görr allt rätt, men man ändå får skulden?



Jag vet hur det är, i hela mitt liv har jag stått ut att bli behandlad såhär. men nu har jag tröttnat. Jag trodde först att jag kunde dölja vad som händer i mitt liv. Att jag kunde lossas som ingenting har hänt. Jag trodde aldrig att det innebar så mycket som det verkligen gjorde.

Man blir så fast i det, man tror att det är fel på en själv, att man inte duger till något, man tror inte att det är killarna som utnyttjar en, utan att det är en själv det är fel på. Man råkar ut för nya killar hela tiden och man tror att dom är hur underbara som helst, men dom är svin som dom andra. Man mår dåligt och går vidare. Och så finns den en kille man alltid går tillbaka till. en kille man verkligen älskar, som man inte kan släppa även fall han har sårat dig hur mycket som helst. Man ser det inte, man ger inte upp. för det är han man drömmer om 24/7. Man önskar att en dag så blir han din, men du vet själv innerst inne att det inte kommer hända. Men du vill inte sluta hoppas, du vill inte tro att det är sant.

Så kommer killarna tillbaka som en gång dissat dig, och har "ångrat sig", men egentligen så vill det bara göra en grej med dig, och kränka dig igen. De vill utnyttja dig och få dig må mer dåligt för det vet hur dom ska få dig ledsen och sårad. Det vet precis vilka dina känsliga punkter du har. Och de kommer fortsätta om du inte säger stopp. Men då måste du våga tro på dig själv och ha självkänsla.

Tillslut vill man inte mer, man förstår vad som har hänt. Man fattar det inte riktigt själv. men dina vänner finns där o stöttar dig, och får dig förstå vad som egentligen har hänt. För dom äkta vännerna dom ser, mer än vad du tror. Du kan aldrig dölja något för dina äkta vänner. Det är i sånna här stunder man vet vilka som är äkta eller inte?.


& jag är glad att jag har mina och att dom verkligen finns. För nu har jag verkligen
förstått & nu ska detta få ett slut. Det tar tid, men det ska gå,
& jag är glad att jag har er. Ni är bäst, Jag älskar er <3







Kommentarer
Postat av: frida

gumman, måste säga att det är sjukt bra skrivit.

& du vet alltid vart du har mig, det kommer bli bra igen, ge det lite tid lovar dig allt kommer bli så jälva bra, du har mycket vänner som alltid finns vid din sida.& alla älskar dig, du är värd så jälva mycket bättre än det som har hänt..

jag älskar dig matilda och det kommer bli bra..

fortsätt bara kämpa så lovar jag att det kommer bli bättrre med tiden.

äloveu

2010-03-12 @ 21:21:35
Postat av: fukking johansson

jag förstår dig älskling .

jag känner samma sak .

finns alltid här för dig älskling <3

2010-03-13 @ 11:25:42
URL: http://kjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0