Utgång igår.

igår drog jag,kim,sara,daniel & richard till Paulina
som fyllde 18 år!, vi förfesta, körde ölspel o massa
ja fick dricka såklart hela tiden, hahaxd.
sen vid 8 tog vi tåget till stan o spårvagnen till Stickey.
Fick stå i kö, så hann inte komma in gratis. surt.
sen så var typ halva floda där,
träffa Krille,Loui,Lantz,Sebastian & Jocke.
och en jävla fitta. menmen.
blev full som fan, men kul var det oxå.
fast hände lite skit så att jag blev depp.
bråka med en, så grät på krogen lyckat...(NOT)
sen så ägde ja baren stod o dansa på barstolen
haha asnice:), 
Men ångra att jag drack så mycket. känner mig helt borta:o
menmen, fira paulina va sjukt kul:)
och hon o henns kommentarer hahah xd
Bilder kommer senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0