SAKNAR MIN ÄLSKLING MEST! <3

Jag saknar dig sjukt fking mkt.
jag önskar jag kunde spola
tillbaka tiden för ca 7 veckor sen.
När allt var perfket mellan oss.
När vi var lyckliga utan bråk.
Jag Älskar Dig, & jag vill inte
förlora dig. Utan dig skulle jag inte
vara den jag är idag, jag skulle inte
vara någonting. jag lovar detta
det är sant. Har aldrig känt såhär
för någon som jag känner för dig.
Men allt har bara gått åt helvete.
Men jag svär att jag vill föräska,
& även om du säger vissa saker
till mig nu, så vet jag att den niklas jag
blev kär i , som älskade mig för den jag var,
han finns fof kvar och älskar mig,
men vi måste ge detta lite tid.
Det kanske tar ett tag,
vi båda har det jobbigt.
Vi har gått igenom mycket
men vi klarar det, om vi kämpar.
eller hur älskling?

J A G Ä L S K A R D I G < 3

Låten är klar nu oxå, till dig, den kommer upp snart.






Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fina ni är<3

hopppas det håller i all evighet. & inte gör slut.

ni passar perfekt, & det är verkligne äkta kärlek <3

2010-03-20 @ 14:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0