helgen..

Fredags..
jag var i skolan en stund, fyllde i balblanketten
till martin så han kunde anmäla sig, sen så satt
jag,Sarah & Kim och pluggade lite:)
på provet vi har nästa vecka.
sen drog jag in till centrum,
till bodyshop och gjorde en makeup-
rådgivning, blev snyggt faktiskt:),
ett tips om ni vill få lite tips på en vardagsmakeup
eller fest. Det koster bara 150 kronor.
sen efter det kollade jag lite i stan,
träffade Emilia,Mikaela & Caroline
gick och kollade i affärerna med dem,
innan jag skulle till Jennifer i Partille.
Jag mötte Jennifer i Allum och vi kollade lite,
träffade även Jesper och Oscar.
Sen drog vi hem till Jennifer,
& gjorde mat, kollade film och såg på tv
åså:)
saknat dig jennifer, så va kul & träffas igen.
har ju inte träffats sen december.






Lördags...
skulle prova min balklänning, så fick gå upp tidigt.
efter det hände inte så kul grej , jag svimma
o massa, av att jag blev sparkad:/
menmen, segt.  fick åka till sjukhuset..
sen så när vi va påväg hem fick vi reda på
att en nära vän till familjen dog idag..
så det var inte så kul:'(
så jag åkte aldrig till rasmus ,
men får träffa han en annan dag istället:)

Söndags...
idag måste jag plugga . för har prov nästa vecka och en
inlämning. segt:/
kommer blogga mer idag , lägga in en text åså.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0