3Mars2010

min data funka inte igår så jag uppdaterar nu om 3:)

idag var jag i skolan, sen efter drog jag till stan med fridababe.
vi åt på donken o kolla affärer, ville träffa någon , men
ingne som var i stan. Men träffa jason o hälsa på han , men han
kände inte igen mig hahah xd. Fast han fatta tydligen efteråt att det va ja xdxd
Sen så skulle vi träffa markus men han våga in träffa mig haha feg han är.
sen när vi skulle dra till tåget, så i nordstan vid emotrappan ramlar jag ner
på golvet o alla bakom o frida o jag börjar garva som fna, fick oont i knäet,
men kul som fan, o pinsamt för mig då hahah xd
Sen på tåget träffa jag loui så sa tte mig bredvid han o sncka lite haha:)
trevligttrevligt:)
sen åkte jag hem o träna nicenice:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0