Midsommar

Midsommar firades på dagen
med farmor,familjen, min farbror
och mammas morbror.
vi fick även ronja(en hund)
som vi ska va hundvakt åt,
sen vid 4 drog jag & mamma
in till stan för att sätta blommor
på mormor & morfars grav
och sen lämna mig vid tåget,
för jag skulle till min babe Frida.

Jag & Frida åt mat med hennes
grannar & familj,
sen fixa vi oss och drog till stan
vi drog till lisse , gick runt lite,
sen skulle vi dra till pc, där rasmus
var, men drog aldrig för visste inte
om frida skulle komma in.
så vi drog till station för att möta Timmy
från Norrland. då träffa vi 3 andra killar,
André hette en iaf. sen kom Timmy
& hans kompis Emil,
vi drog till lilla bommen, för han skulle
hämta pengar, sendrog vi till
donken,, så kom värsta äckliga gubben
som ville krama mig o börja flörta
med mig ;oO PEDOFIL?! Ussch..
men det hände inget iaf., som tur va
sen så orka vi itne donekn så drog till
station, där vi träffa Stefan o hans kompisar,
Timmy & Emil drog. Men vi var kvar lite med stefan
och dom, innan dom drog..
så träffa vi andre o dom igen,
sen vid 20 över 11 tog vi tåget till Frida.

Tack för en rolig & Go midsommar Frida & alla andra <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0