4Juni2010 - Studenten!

Igår tog jag studenten! - ÄNTLIGEN!
men ändå sorgligt att lämna vår klass.
att inte träffas på onsdag igen...
Men ja kommer inte sluta umgås med er endå.

Det började på morgonen halv 8 hos Emilia,
där vi hade champagnefrukost med frukt åså,
vi skrev i mössorna o tog lite kort:)
sen gick vi mot Nolhaga där vi skulle ta kort,
& sjöng o skrek:)

Sen var det mösspåtagning och efter det
drog vi till skolan för att träffa vår mentor,
och äta lite mat o lyssna på tal o sång i aulan.
Emilia,Mikaela L, & Olivia fick stipendier i min klass.
Älska UF fick även stipendie för bästa UF-företag i Hp.
Grattis till dom:)
Sen tågade vi ner mot nolhaga där anhöriga tog emot oss.
Det kom många fler än vad jag trodde. :)
Sen drog vi till flaket o det blev champagne där med!
Vi åkte 2 varv sen kom Jonatan(min bror) och hämtade mig.
Jag kramade även om Kim,Nille & Martin o gav dom en ros,
efter vi hade åkt på flaket.

Sen var det vidare hem till mig därdet var studentfest.
Det kom mycket folk och jag fick många presenter.
Mycket saker att ha när man flyttar hemifrån.
Av mamma & pappa fick ja en systemkamera!
som jag hade önskat mig!:)

Sen på kvällen frammåt 9 blev det
hem till Emilia igen, där det vaar förfest.
innan vi skulle dra till hotellet.
Alla var inte där men dom flesta utom 2-3 st.
& alla höll tal inför alla. så fint, det slutade med att
vi grät.. man blev helt rörd av det som alla sa..
Sen vid halv 11 så städade vi och drog till hotellet,
där vi dansade o drack o hade kul:)
tråkigt att inte vissa va där bara...
men det var lätt kul endå!.
Träffade även Nikolai där, mys på det!
Sen drog jag hem vid 2.



Hp3 - Hemma hos Emilia:)


När vi skulle gå ner mot Nolhaga:)


På Flaket:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0