Rasist?

Ni som klagat på min text om gothia cup.
När ja sa att dom borde skickas hem och inte få
komma tillbaka till Sverige.,
så är det dom ja menar som gjorde det.
och jag vet att svenskar oxå knivhugger folk
och vet hur det är i fotboll. Men förfan detta är en cup
och hur fan tänker som vuxen när man knivhugger
pch misshandlar spelare för att sonen förlorade
för att sonen förlorade?...
" Lovar att ingen vill ha dom här" - ja vem vill det ?
jag hatar bråk och vet att det är mycket i Sverige med,
det är inte det. men jag skulle inte ta hit dom som gjorde det igen!




Kommentarer
Postat av: KIMBERLY FUCKING JOHANSSON

alla har rätt att vara här,

vadå så om svenskar knivhugger folk så är det okej ?

och om irakier eller andra gör det

så är det strängt förbjudet?

jag kan säga att det är nästan bara du som

inte vill ha dom tillbaka.

&dessutom det samma sak som ifk's hulliganer.

dom slåss för att stå för sitt lag om dom förlorar?

de kanske irakierna också gjorde?

svenskar har också jävligt mycket fel!

2010-07-30 @ 14:02:03
URL: http://kjjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

så du vill att jag ska ta hand om dig istället va? vill du??? ja svär på min mamma du kommer se



ASSÅ FUCK YOU SNACKA INTE OM DU INTE VET NÅT, VADÅ FÖR ATT SONEN FÖRLORADE, VEM SA ATT DE VA HANS MAMMA SOM HOPPA PÅ IFKARNA? O VEM SA ATT DOMAREN INTE VA RASIST?? SNÄLLA STÄNG DIN ÄCKLIGA KÄFT INNAN JAG GÖR DE ÅT DIG

2010-07-30 @ 14:08:46
Postat av: Assem

JAG HÅLLER MED DIG MATILDA UPP TILL 100%. SVERIGE HAR BLIVIT ETT JÄVLA SKÄMT. VISST INTE ALLA BLATTAR SOM FÖRSTÖR SVERIGE MEN SKA VI VARA ÄRLIGA? HUR TRYGGA KÄNNER VI OSS NÄR VI GÅR GENOM ANGERED T EX?JÄMFÖR FÖRORTENA MED "SVENSKA VILLOOMRÅDE", HUR OFTA BLIR MAN ÖVERFALLEN DÄR?

VISST FINNS DET RASISTER BLAND SVENSKAR, MEN SLUTA GE ORSAKEN TILL O VARA RASIST?

O SÅÅÅ MOGET HOTA MATILDA FÖR HENNES ÅSIKT, JAG KAN LOVA DEJ MATILDA, ÄRE NÅN SOM ÄR PÅ DEJ KAN JAG LOVA DEJ ATT MINA KONTAKTER I HÖGERN STÅR BAKOM DIG!<3

2010-07-30 @ 17:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0