IM IN LOVE WITH ERIK...

igår var jag & frida i Borås.
Vi skulle ta tåget, men det var fel på det.
så fick ta buss istället:)
sen när vi kom fram så kollade vi lite affärer
o va på kanlleland åså.
vi åt på donken, och så köpte vi varsin skjorta
på rean, jag köpte även ett par trosor,
och Frida köpte smycken.
Sen träffade vi Christoffer och hans kompis
Marcus, vi drog  runt lite i stan, o kollade på Robin Bengtsson.
Sen så kollade vi även på Erik Grönvall.
& jag tycker han är så himla SNYGG!
inte många som gör det, men bryr mig inte,
det är verkligen en kille, vars utseende jag är kär i!
Träffade Issa också, för första gången. det va trevligt,
men inte så länge, får träffass mer en annan gång:)
sen så tog vi autograf av Erik & bilder med han & mig
& han & Frida. Sen Träffa vi Stefan,Tommy,Adrian mfl.
o drog med dom till parken. Där vi chilla typ.
sen så drog ja & Frida hem!
Tack för en trevlig kväll alla, speciellt Frida! <3


Jag & Erik :)


Frida,Adrian & Jag :)


Erik


Stefan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0