GOTHIA CUP - Träning

hela denan veckan har jag tränat inför
gothiainvigningen!.
Har dansat mellan ca 5-10 timmar / dag.
så har inte haft tid att blogga.

detta har nog vart dom roligaste dagarna
i mitt liv. träffade mycket nytt folk.
dansade hela dagarna.
sen fick vi uppträda på invigningen igår.

så sjukt nice att va med där!.
ca 52 000 som kollade på,
och vi dansade ganska många danser.

känns konstigt och tråkigt att det redan är slut,
att man övat 1 vecka och sen går uppvisningen så fort.
men nu längtar jag bara till december då det är
innebandy gothia och då ja ska va med igen!.

det blev en skadad fot åså, men det hindrade inte mig endå.
får vila den nu istället.

bilder kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0