:'/



jag vet att jag gjort fel,
& jag ångrar det grovt.
jag fattar inte varför ja inte sa
något. Eller varför jag inte bara sket i han.
Men ja har inte ljugit.
men vet att du blev besviken o ledsen
& jag lovar dig att jag skulle verkligen ge allt
& göra vad som helst, för att göra allt bra igen.

jag vill iallafall träffa dig så vi kan prata
för det löser så mycket mer,
än att sitta bakom än dator.
för där kan man missuppfatta och allt.
men om ja ska vara ärlig så trodde jja inte att det
var något viktigt du ville veta. För vi pratar ju mycket med
samma folk, men ja förstår nu att det verkligen var det.
och jag har sakt som det var.
Men ja hoppas att du förlåter mig.
för ja kan verkligen inte leva utan dig.

Det du skrev till mig häromdagen, jag blev så jävla
rörd och började gråta för det var så fint.

"Jag har lovat dig en sak och det ska jag alltid stå för. Att jag aldrig lämnar dig, tillsammans tills vi dör. Jag ska leva med dig och du får tårar att torka. du bar mig upp på fötter igen när jag inte längre orade. Du är luften jag andas du är hela mitt hjärta.

Vi fajtades sita vid sida mot djävulen men vi klarade det, precis som vi kan klara allting annat ingenting kan få oss att ramla. Vi två dödar smärtan när vi är med varandra.


Jag ska alltid hjälpa dig så som du har hjälpt mig Jag ska stötta dig till tusen jag ska alltid finnas för dig. DU har alltid funnits för mig så nu vill jag tacka dig för det. jag ska alltid stå vid din sida. jag ska alltid torka dina tårar och all min kärlek ska jag ge..


ingenting kan förstöra våra vänskap. Du är min stora syster och jag känner mig stolt för att de är så.


För du är den som alltid ståt kvar när alla andra har gått. de har varit dagar då vi har bråkat med varan men vi klara det tillsammans hand i hand. ingenting kan nånsin ta dig ifrån mig.


jag trodde aldrig detta om jag tänker tillbaka på hur det var från början. Du prata med min pojkvän.. och vi verkligen hatade varandra från början. Men kärlek börjar alltid med hat?

men sedan när det höll på att ta slut, började du o jag prata mer och mer.. och vi lärde känna varan riktigt bra. minns även att jesper blev riktigt sur på mig för att jag började prata och umgås med dig.
och jag är jävligt glad att han aldrig satte ett stopp på att vi pratade och umgicks. Du har hjälpt mig mycket genom åren som gått.
och nu det senaste året har vi kommit varandra riktigt nära. och jag är verkligen glad att de blev såhär..

Älskar dig Matilda Björklund  "


Det är klart att vi bråkar ibland som du skrev,
det gör alla, för annars funakr det inte,
men ja vill verkligen lösa detta & ja vet att vi kan,
bara vi vill. Jag kommer inte sluta kämpa för dig.
För jag har stöttat dig mycket genom livet och du
har stöttat mig lika mycket.  Vi hör ihop.
Om du bara försvann nu, det skulle bli
hur tomt som helst, jag skulle inte vara jag,
mitt liv det skulle inte funka.
du har hjälpt mig att bygga upp det.
& jag vill fortfarande att det ska vara så.
när jag inte orkade mer , va d det du som fanns där
och fick mig att vilja fortsätta leva.
det är du som får mig att gå upp varje morgon.
Ingen och ja menar verkligen INGEN kan ta din
plats. du är mitt livs mening!


Vi har känt varann i snart 3 år.
& det är den bästa tiden någonsin.
du är mitt allt, & jag vill itne förlora dig.
Jag älskar dig och ja skulle aldrig
vilja såra dig, men vet att jag gjort det.
& ja hoppas det finns någoot jag kan göra.

Jag kommer alltid finnas där för dig & stötta dig i alla
lägen, du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta
& du & våra minnen kommer alltid finnas kvar i mig.
Jag kommer ALDRIG lämna dig.

du betyder mer än vad någon har gjort för mig.
även om ja skulle  skaffa en pojkvän så skulle
han inte betyda mer än vad du gör.
jag behöver inte pojkvän för att vara lycklig.
Jag behöver dig, Frida Carolina Persson!

Jag Älskar Dig, så sjukt mycket
att det inte finns ord till att förklara.
du är så underbar & speciell.
Ja du är verkligen allt!

Även om du kanske inte tror på mig,
så ska du veta, att detta kommer från hjärtat
& det är 110% sanning!
Jag ljuger inte för dig.

som vi sa;, ingenting kan förstöra mellan oss!.
du är min syster och jag är glad att du är det!

du & jag  förevigt & ännu längre.
JAG ÄLSKAR DIG!
& jag saknar dig.

/ Matilda <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0