Hej bloggen;)

är sjuk idag, var jag igår med
så blir ingen praktik för mig denna
veckan heller :/ segt, ja som
längtar till den..
jag vet inte vad jag är för sjuk men
jag är yr & ont i magen som fan.
ligger bara ner hela tiden, :S
ligger & kollar film hela tiden typ.
men har sätt alla redan,
så snälla, säg bra filmer ja kan
ladda ner ? plz? (A)
kommentera inlägget med filmer
så är ni söta <3


Ska försöka bli frisk tills imon eller torsdag iaf,
för vill inte va sjuk. & jag & natta ska antagligen
på bio på torsdag så då vill jag ju va frisk:)
sen på fredag ska ja nog träffa min pojkvän
för ja saknar han mest,


Kommentarer
Postat av: Anonym

raise your voice

2010-01-20 @ 19:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0