GOTHIA :D <3

Kim sov hos mig inatt,
för vi skulle inventera på jordnära kl 8.
Gick upp vid 6, assegt, & duscha & allt,
sen drog vi dit, fick inventera massa
hästsaker xdxd,
klar vid halv 12, fick iaf 500 kr till klassen:)
Sen drog jag till stan, mötte
min babe frida på tåget, kolla på stan först,
sen köpte vi mat på paprika o drog till bussen.
Skulle till Hovås för att kolla kims match.
Sen var det Kims match dom spela mot
Jönköping, assnygga killar.
Sen efter matchen drog vi till stan igen.
på bussen åkte såklart dom snygga killarna från jönköping,
& dom försökte få kontakt med oss,
så sa dom lite när dom gick av, men fick aldirg
något nummer:/, men i stan, gick vi in på min
mobil på laget.se & kolla deras lag, & leta upp
tränarna, ringde först 2 men dom va inte i
gbg, sen sista vi ringde han va där, så fick vi prata me simon
som vi visste en hette. så sen fick vi ahsn nummer, o börja smsa,
& sen träffa vi dom i stan i valhalla.
Asnice;) & tvärsköna killar<3,
Ska åka ner till dom i Jönköping ngn dag med.
Köpte även smycken & trosor i stan:)

Tack för dagen, fett bäst & underbar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0