2010! <3

Idag var det nyårsmiddag med Izza,Hampus & Marie,
hemma hos mig, tänkte ha för fler först, men det blev bara
för oss som skulle vidare till Trägårn sen.
Det blev fläskfilé med potatigratäng,sallad & sås,
& till efterrätt mjälkchoklaspannacotta med hallon.
Mums;)!
Så drog vi med tåget till gbg, ngn som slängde in
en smällare på tåget, så tåget blev försenat,
men gjorde inte så mycket. I stan träffa
vi Jesper, izzas kompis, sen drog vi till Trägårn.
vi hade köpt biljetter, så slapp stå där utanför vänta.
sjukt kul där inne, blev massa drinkar & dans som vanligt:)
blev ganska full dock, men kul endå,
sen träffa jag även Rebecka för första gången,
bara sätt henne i stan innan någon gång, så
hälsa på henne, sen träffa vi lite annat folk,
& maries kusin va där, som sen bjöd mig på
taxi hem, gulligt.
Kom hem vid 5, så nu är jag typ död.
men kvällen var underbar:) <3

Bilder kommer i ett annat inlägg:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0