seg dag...

idag har jag itne gjort så mycket,
igår på tv sa dom att alla skolor i Alingsås
var stängda, men sen stod det att det
bara var grundskolor och förskolor på hemsidan
och att slströmer får man kolla på deras hemsida
men det stod inget där, o vi ringde några mamma
känner på min skola,. men dom svara inte.
o  Mamma jobbar på en skola
så hon tyckte det va konstigt om min skola va
öppen , så jag gick inte, men izza skicka sms
& sa att det var skola, så jag va tvungen att gå upp
endå, kom 2 timmar sent typ.
Men idag hade vi redovisning och så
skulle vårat projektarbete in
& allt cpa för oss, ja har verklige otur med allt..
Allt kim hade skrivit ca 3-4 a4 på datorn i skolan,
hade försvunnit, så hon fick skriva om allt.
va hur stressad som heslt, för det va verkligen
tvungen att vara inne idag, annars fick man typ ig:o
så vi gjorde allt, så hanna inte jobba något med
min webbutik i skolan idag.
Sen fick jag reda på samhällsprovet, jag hade i
onsdags, som jag trodde gick bra, men fick ig:(
så omprov nästa vecka .. fyfan
Sen efter skolan, kom mamma in till stan, & vi
åkte bort till skolagret. jag trodde först
vi bara skulle kolla om det fanns några snygga
skor, men jag fick 2 par skor,
som var assnygga. ett par blåa tygskor och
par svarta stövlar, ska snart åka dit igen, och
köpa sandaler och lite sommarskor.
det är billigt som fan, o bra skor, sånna
som finns i vanlig affär.
sen så åkte vi o handla o hämta min mobil:)
som typ är helt ny nu:O
dom har  bytt display,högtalare,knappar , o masssa.
så nu ska den funka.

Nu håller jag på att packa,
för imon kl 7 på morgonen, drar jag & familjen
till Karlstad:)
har 3 väskor med mig:O hihi-
men ska bli trevligt, ska träffa lite av släkten åså:)
Sen skulle jag skriva vem som blev månadesn blogg.
Det kommer, bara att blogg.se laggar nu , kan inte lägga
in vissa bilder:O,
men bloggar mer imon skulle jag tro.

jag saknar min älskling mest i hela världen just nu<3


Mina skor jag fick idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0