Helgen..

Fredag:
idag var jag sjuk igen,,
åkte till skolan för att hämta
massa skolsaker och min studnetmössa
med champagneglad,tuta,penna,kondom mm.
sen drog jag hem sov ,& städa,
sen drog, jag & mamma & pappa in
till alingsås & mötte niklas, så köpte vi lite
presenter till lollo som fyllde år på lördagen.
sen drpg vi hem laga pizza & kolla letsdance:)
kollade även Sherlock holmes:)

Lördag:
idag gick jag upp vid halv 8, för
att göra tårta till min syster,
sen gick vi upp vid 9 & sjöng för henne,
hon fick en massa saker:)
sen så väkte jag niklas,
& vi gjorde oss iordning,
för vid kl 2 , kom halva släkten till
oss, för att fira lovisa:)
sen efter det kom lovisas kompis
sofia hit en stund åså:),
aå kolla vi melodifestivalen.
ola va bäst:)).
jag & niklas hade 1 månad idag med,
det var kke inte den bästa dagen men,
vi har löst det mesta iaf:)<3


Söndag:
idag så tog jag det lungt, vakande halv 7,
flör att min syster väkte mig när hon skulle på match:/
segt, sen så åkte niklas hem , & jag,mamma & lovisa
åkte på handboll:) Alingsås - Guif.
skitmatch.. menmen
sen dorg vi till musses & käka:)
asgött:) nu ska jag sova:)

glöm inte att kommentera på min frågestund:)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0