Helgen..

Hade inte med min min dator.
Men i Lördags åkte vi till Karlstad , jag & familjen.
Fick gå upp vid kvart över 5.
för tåget gick vid 7.

I Karlstad så hälsa vi på min kusin o hennes kille
i deras nya lägenhet, för min kusin fyllde 24.
Så vi åt mat hos henne åså:)
sen så bodde vi på hotell.
Sen shoppa vi oxå, jag köpte
ett par glasögon, en mössa, en jeansskjorta
& en svart kofta/tunika typ:)
sen åkte vi hem idag.
Har vart en trevlig helg, men har saknat min
pojkvän mest,
men nästa helg ska jag träffa han <33
men bloggar senare ,ska kolla os nu.

Grattis till Olivia,Isabella & Nord som fyller år idag:)










Kommentarer
Postat av: -

när kan man anmäla bloggar till nästa månads blogg?

2010-03-03 @ 22:46:20
Postat av: Anonym

nu

2010-03-04 @ 15:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0