bad update..

förlåt, för dålig uppdatering...
min data gick sönder o massa så ja
kunde inte uppdatera , sen har ja itne vart hemma
men nu kommer en sammanfattning:)

Fredag:

Idag hade vi prov i skolan , tänkte inte gå
till skolan först , men efs vi hade prov,
så blev det så, innan provet, kändes det som
jag fick världens hjärnsläpp, men det gick bra på provet
endå, kändes hur bra som helst.
sen efter skolan så drog jag & izza & käkade
på järnvägsgrillen, ganska onördigt, menmen
åt typ inget ,, så kom kim & martin & hämta oss, &
vi drog hem till kim. Vi kolla på The Vampire Diaries -
sjukt bra serie, är helt kär i den:), sen kolla vi på g-force
& käka marängschwiss som ja gjorde & chips & dip.
Vi kollade även typ 5 min på bitch slap, som var världens b-film hahaxd
sen efter det tror ja vi kolla på sommaren med göran, minns inte
rikitgt, hahah för ja somna xd. sen drog vi iaf hem mot mig & så
skulle dom köra hem izza men hon ville åka tillbaka,
så dom ringde mig, men ja palla inte  va trött som fan:P



Lördag:

Idag kom stefan,pia & elin hem till oss & fikade en stund,
sen drog vi till alingsås, jag hämtade min skor,
sen tog jag tåget vid halv 2, till falköping & bussen därifrån
till tidaholm, till min älskling, vi tog det lungt, & kolla film åså:)
sen lite sneare gick vi till malin & drog in till centrum, träffa
massa tidaholmare xd. så drog vi & köpte kladdkaka osen hem till
älsklingne & käka det, sen kolla vi melodifestivalen osen somna jag :)xd

Söndag:

idag var det alla <3-ans dag, & den firade jag med min älskling,
vi hade det mysigt med tända ljus & chips & dip,
vi kollade på linje 123 kapad, sex and the city, making mrs right mm.
vi bada oxå:) sne sov ja typ halva dan, haha detta lovet är ja hur
trött som helst, hatar skolans om gör mig så trött på loven,..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0