sjukhuset..

idag efter skolan, så skulle jag egentligen haft
en lektion till, en lablektion på GA, och
sen skulle jag gått på bio o träffat simon.
men blev inte så, rätt gött o slippa
lektionen för labb är det värsta jag vet, särskilt i kemi:o
men varför var för att ja va tvungen att
dra till sjukhuset, för hade inflamtion
efter operationen. men dom sa att det såg fint ut
och att det kommer läka bra. sen tog dom bort
stygnen för det var dom som hade gjort så jag hade ont.
har fof ont, men det går ner snart hoppas jag.

sen har jag blvit sjuk igen:(
det suger verkligen,
förskyld o ont i halsen o kliar i ögonen.
men det SKA bli bra till Fredag!
det har jag bestämt :D haha.

vet inte vad jag ska ha på mig heller,
om jag ska ha shorts och en topp, eller klänning, eller jeans
förslag? <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0