NRJ igår.!

igår var det nrj ,
drog hem till frida vid 1, fixade oss
hemma hos henne, innan vi drog in till stan,
där vi träffa Hubbe och Sebastian, sen någon från fridas
gamla skola, sen drog vi o träffa kim, så ja kunde
få mina rabatt kuponger för en enkät ja gjorde.

Sen drog vi till hennes Mammas jobb, för att hämta pengar,
innan vi drog o käka på burger king xd,
sen efter det drog vi till Liseberg
där vi träffa Tim o hans kompisar,
var med dom ett tag, sen träffa
gick vi o kolla vilka som jobbade där,
om Kevin jobbade och Afshin (stavning?).
så träffa vi patrik och någon annan,
så fick jag provgolfa xd

Vi träffade även Johan och Jesper och var med dom.
Drog till Evert Taubes värld o kolla, aldrig vart där innan
hahaha.. sen efter så träffade vi Nadja,Kajsa & Olivia:)
Träffade Thomas oxå.. haha:P
och ja vi gick runt lite o hälsade på alla möjliga,
sen började NRJ, och vi kollade lite, och letade efter
några, men hitta dom inte, sen såg vi musse, och
jag kom bort från frida o dom,:(
som vanligt känns det som:o
så ringde o ringde, så va dom på andra sidan,
på vägen dit träffade jag kevin,emma,kim & Jocke,
sen så såg ja även bögen, som försökte ragga på mig,
men ja slog till han och gick..
sen hitta ja frida, och vi drog till några som lastade bananer xd
sen träffa vi jim o några kompisar till han
skulle dra o köpa cider, men dom dampa o
sa att man va tvungen att va 21 :oO..

men träffade massa andra med orkar inte skriva
alla, sen efter drog vi o träffa Sebastian,hubbe,jason o
massa fler, o drog till avenyn, sen drog i hem med
11 tåget.. så träffa jag Thors på tåget hem:)
värsta söööt!

Tack för kvällen alla underbara!
Speciellt FRIDA!<3



Jesper,Johan & Frida:)


Thomas & Jag:)


Knappen & Hakim:)






Kommentarer
Postat av: Lindberg - En av dom få killarna som bloggar

okaj, kommer en länkning på onsdag eller torsdag :)

2010-08-30 @ 20:47:06
URL: http://youfoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0