Matilda Svarar på era Kommentarer!



Jonathan F:

hej Matilda!! Det står ju i din lilla info-ruta att du sjunger och dansar på din fritid! Jag tycker att din röst låter väldigt fin bara på dina videoinlägg! Skulle inte du kunna lägga ut när du sjunger eller dansar? :) + jag tycker att du är väldigt söt och läser din blogg varje dag :$ är du fortfarande tillsammans med Nino?

puss och kram! <3 Jonathan



Matilda:
Tack så mycket!
jag kommer iallafall lägga in när jag sjunger
och det kommer upp snart!
men dansa , det får vi , det finns
en del om du kollar på youtube
på gothia invigningen iår.
men ah det kanske kommer något när ja dansar
vi får se.
Och nej jag är tyvärr inte tillsammans med Nino.
som jag tycker är väldigt tråkigt,
för det va verkligenverkligen någon speciell.!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0