I wish it was not like this...

vill bara spola tillbaka tiden tills igår eller något,
när allt var underbart...eller varför inte tills imorse..
Önskar att det här kvällen inte finns from 21.43..
vill inte va här, vill inte heta matilda..
varför kan jag inte bara sluta, varför kan allt inte bara stoppa.
jag vill inte fälla fler tårar,jag vill inte känna detta,
vill bara att det ska vara bra..

suttit här sen 21.43, allt kom som en chock
ville bara skrika, slänge bilderna, dikten o låten..
ångrar det nu efteråt för det kan ju faktiskt bli bra igen..
blev bara så himla chockad..


allt började så bra..


jag vill bara träffa dig nununu!.
även om jag är ledsen,
så vill jag bara va med dig nu,
ligga i ditt knä, kolla in i dina ögon.
visa vad jag känner och vad du betyder.
få kyssa dina underbara läppar.
viska i ditt öra hur mycket jag tycker om
dig och att du bara är min.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0