Komvux.

Idag så började jag skolan, på Komvux,
Carro går även där oxå. Jag ska läsa
Matte B på tisdagar och Naturkunskap B på fredagar.
Det var rätt okej första dagen.
känns lite krångligt o sånt, men läraren verkade bra.
sen efter det så drog jag & carro till kina o käkade buffé
känns som jag ätit för en vecka nu men så jävla gött!

sen efter det skulle jag egentligne till Floda men blev inte
så , men vi tog bussen till Noltorp för att hämta ett paket till Carro,
sen när vi ändå va där drog vi till Alströmer och träffade Lisbeth,Birgitta,
Hasse,Britt-Marie & Kent. Kul att komma dit igen och träffa dom igen.
Speciellt våra lärare Hasse,Britt-Marie & Kent.

ska ju dit snart igen med kim, så lär ju träffa dom snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0