kan inte sova...

kan inte sova låg igår i sängen o försökte sova,
men det gick inte, :/
låg ifs o smsa med nino,
men ja brukar somna fårn smsen..
men kunde bara inte sova,
klockan gick tillslut så
kom lovisa in o undra fall ja va vaken
och va det va med mig,,:/
men ja sa bara att ja va förskyld,
för vill inte säga som det var, vad som hade hänt.
men iaf, sen vid strax innan 3, så somna ja :o
gött endå, men vakna först vid halv nio
sen somna ja om o vakna nu,
o kan inte somna om, måste
gå upp nu för om en timme ska ja dra till alingsås
med pappa. o köpa saker till helgen efs
dom åker bort i eftermiddag.
så jag blir själv hemma.
Frida kommer till mig idag oxå!
saknar dig min snygging !

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0