jag saknar dig mest!

Älskling,
du är helt underbar, och nu
är det 1 vecka sen vi träffades,
men det känns som ännu längre.
du är den finaste killen på jorden,
och jag är glad att du är min!
så snabba och riktiga känslor ja fick för dig
har ja inte fått för någon innan.
jag hoppas att vi håller ihop länge.
och om jag antagligen flyttar ner så blir det
ju inte lika långt avstånd.
men är säker på att det kommer funka endå.
för vi litar på varann.

men jag saknar dig hur mycket som helst.
saknar din röst, saknar när du håller om mig,
saknar dina läppar, saknar allt.
du är den rätta för mig och jag vill
att det ska vara du & jag förevigt.
vill bara vara med dig nu och ligga
o mysa. längtar tills vi ses.

du är min bara MIN,
& ingen annan får röra dig.
jag tycker om dig <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0