ÄNTLIGEN HEMMA!

nu är jag hemma, har inte haft med mig datorn och har inte
haft tid för att blogga, men lite har ja ju bloggat.
men här kommer en sammanfattning.

I torsdags när vi åkte hemifrån så drog vi ner till Malmö,
bodde där 2 nätter. Vi stannade i Båstad och Hovs Hallar på vägen ner.
Sen när vi kom till Malmö så åt vi lite mat på hotellet.
sen kom Nino och hans bror dit. Vi snackade mycket och efter ett tag
så kysste jag nino och han kysste mig tillbaka..
blev helt varm i hela kroppen, och det bara kittlades inom mig.
det var helt underbart. men iaf, sen drog dom och jag drog in,
kunde knappt sova låg bara och tänkte på Nino hela tiden..

Sen dagen efter , på fredagen fyllde jag år. Vi va i Malmö
först och kollade i afffärerna,  sen drog vi till Köpenhamn
och kollade lite, tog en glass, sen drog vi till Falsterbo och badade.
sen på kvällen drog vi in till Malmö och åt mat, italienskt
skulle träffat Nino då med, men blev itne så, för skulle till min kusin.
Jag fick iaf pengar, lotter, en henrillojdjacka,ett linne och en miniplatttång
i födelsedagspresent.

På Lördagen drog vi vidare i Skåne till Ystad och Tomelilla.
I Ystad kollade vi lite och fikade. Jag fick ett par nya
skor i försenad födelsedagspresent. Sen stannade vi och bada någonstans
innan vi drog till Tomelilla. Där vi hälsade på några bekanta till familjen.

På söndagen fikade vi hos våra bekanata innan vi drog vidare.
Först till Karlskrona där vi gick på MarinMuseumet och så åt vi på donken.
sen vidare uppåt till Västervik där vi skulle bo. Vi bodde på hotell fängelset,
dom hade renoverat ett gammalt fängelse och nästan ingen som hade bott där
innan oss, men det var mysigt.

På Måndagen drog vi oss upp till Sthlm.
vi träffade mn bror och Mikael och kollade på deras nya lägenhet,
sen drog vi till gamlastan och käkade.
Sen efter det gick vi runt i stan lite innan vi drog till hotellet.

I Tisdags så drog vi till stan och kollade, shoppade inget
men vi fikade på NK och kollade i stan bara.
sen drog vi och käka pizza på en resturang och sedan till Grand Hotell
och drack en drink. Efter det drog vi ock kollade på Lisa Nilsson när hon sjöng.

I Onsdags skulle vi hemmåt, vi drog till Linköping först, för pappa skulle
på begravning och då gick vi på stan, vi åt mat och så.
sen drog vi till mina kusiner på kräftskiva osen hem.

bilder kommer snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0