alla börjar skolan..

igår kändes det typ som att alla började gymnasiet,
men inte jag för tog ju studenten(A).
men iallafall. jag tog 12-bussen till alingsås,
o det va konstigt att inte gå av när alla andra gick av..
men så drog jag till Lerum o fikade med Kim,
för att fira att vi känt varann i 3 år!.
så träffade vi Jim,Sibbe,Thors,Alice,Ylva o massa mer.
Sen vid 6 åkte jag till Alingsås,
för jag skulle på makeup-utbildning.
jag fick vara modell o visa hur olika sminkningar var.
Jättekul verkligen!:)

nu idag så börjar jag också skolan,
så ska in till stan strax o läsa matte med Carro:)
och flera..
Sen blir det luncha med henne och sen amf tror ja ,
sen ska ja antagligen träffa Frida <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0