8/8-2010 - 18/8-2010

Du förblir ett minne.
du va helt underbar, fin & vacker.
Du va bara min och jag tyckte om dig
jättemycket och va förelskad.
- Men jag räckte inte till.

Men du ska veta att även om det inte höll länge,
så blir du endå ett minne , och jag tycker om dig fortfarande.
jag blev verkligen kär i dig på riktigt.
Jag bor i Göteborg och du i Skåne,
det va inget problem för mig, men det kanske
det var för dig, jag vet inte...:/
jag vet inte vad du känner för mig eller något.
Men jag antar att det aldrig fanns något mellan oss,
även om jag trodde det, trots de 8 månader vi snackat.
men det kanske inte blev som det skulle.

det är svårt att glömma någon som dig.
men tiden läker väl alla sår,
du var iaf bäst och nästintill perfekt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0