SAKNAD....



Den äkta kärleken - asså vill verkligen ha tillbaka den, och ha den känslan när man verkligen är riktigt kär.

Mitt förra liv, för ca 2 år sen
- det har förändrats så mycket sen dess, inget är som förut. Vill bara tillbaka.

Sommar - Saknar sommaren, man är ledig, och bara tar det lungt, kanske jobbar lite, men sen är man på stranden , chillar med vänner, äter glass, badar, åker båt, solar, festar på stranden mm. sjukt underbart.

Gabbi - har itne träffats på jättelänge, vi kanske inte har samma intressen längre och sånt, jag vet inte. men jag saknar dig och våra minnen, för 1 år sen, när vi sågs hela tiden, helt underbart var det.  och vilka minnen dom var verkligen bäst, sen försvann allt, och ja tror jag vet varöfr , jag mådde inte bra, så va inte ute längre typ, och då sågs vi inte, sen har vi träffats lite igen, men gumman, om du vill, så måste vi verkligen ta tag i det igen. för jag saknar dig så sjukt mycket. & Älskar dig min gabbbiälskliiing <3



Kommentarer
Postat av: Therese Gjøvik

Fin blogg :-D

Komentere tilbake?

2010-04-18 @ 18:01:03
URL: http://theresekarinee.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0