Mina Tankar..

jag vet inte vem jag är längre,
vilka vänner som är äkta & vilka jag mår bra av?
vilka man kan lita på till 100 %. Jag vet inte vad jag
håller på med?, vem är jag?, jag är inte mig själv.
Den matilda som fanns en gång, finns inte längre,
och vet inte vart den är. Men jag ska försöka
få fram henne igen, ska verkligen kämpa för det.
och bli den jag trivs med att vara, för nu
är jag bara vilsen:/..
jag sluta med allt som är skit.
skita i alla som snackar skit,
o i dom vännerna ja förlorat,
och istället ska jag ta
vara på dom vännerna jag har.
och må så bra som möjligt,
sen kommer jag ändå flytta härifrån.


Längtar så jävla mycket till 19:e maj
när jag åker till Alanya.
sen är det inte mycket kvar.
balen o studenten och den ska verkligen bli perfekt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0