Helgen...

I helgen har jag bara tatt det lungt, var ensam hemma,
så niklas kom hit , våga inte va ensam hemma ju ,
& ville träffa han, det var väl kul lite grejer som va mindre kul.
men ja, lite grejer jag ångra oxå som ja mår dåligt över,
men sånt ja får leva med antagligen....
men vi chillade,myste,kollade film, laga mat, pratade mm.
Vi såg på 17 Again,The Happening, Crossroads, eden lake och någre mer.
Fyfan, eden lake , va nog fna värsta filmen, häll på att dö, sen efter när
vi upptäckte att min ytterdörr var öppen blev jag ännumer rädd o trodde
någon hade gått in i huset, vi letade igenom hela huset fast ja knappt vågade.
men hittade ingen så den hade nog bara blåst upp av blåsten ute. men fyfan,
va rädd jag var.. Sen åkte han hem vid 3 på söndagen och jag,lovisa o mamma
gick lite till stan för att lovisa skulle köpa en grej . såg ut som fan . menmen.
sen gjorde jag inte så mycket mer, tänkte mycket o va lite ledsen :/
men får väl se hur allt blir, vet inte vad ja ska göra. känner mig helt vilsen.
men tack till alla ni som finns för mig
ni betyder <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0