GLAD PÅSK

SKÄRTORSDAGEN: va i skolan sen bakade jag
kladdkaka till martin och drog till kim på kvällen,
för vi skulle åka tidigt:)

LÅNGFREDAGEN:
Gick upp kvart i 6 för att åka till Elmia
men Kim,Martin,Otto,Jonas,Simon mfl.
Det var jättekul, vill åka dit igen, och så jävla sköna personer.
Köpte en tshirt, snygg som fan.
Skulle sovit där men blev inte så, drog hem
till martin för efterfest, men orkade inte mådde asdåligt för
att jag & kim festa i bilen så drog hem.
fett kul dag

PÅSKAFTON: Var hemma och va bakis, hade massa folk här,
åt massa god mat och sånt:)

PÅSKDAGEN: Min bror & mikael kom hit, vi va på dop
för mitt kkusinbarn emma oxå:)
så ska jag antagligen vara barnvakt åt mitt andra kusinbarn snart Miriam:)
så söta dom är, sen på kvällen åt vi maat igen oich chillade:)
kul att träffa dom igen:). Ska åka upp till dom efter jag tagit studenten.

ANNANDAG PÅSK: Min bror o Mikael åkte hem, jag tog det lungt åså:)
tränade lite oxå:) det blev en chilldag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0