7APRIL2010

idag så var jag hos tandläkaren,
sen drog jag till Mr x:)
och efter det orkade jag itne dra hem
för kl. va inte så mycket så ringde lite
folk, men drog till stenkullen
och tog bussen till gråbo, där
jag träffa Nikola, det gick väl inte så jättebra
men iaf sen efter det skulle jag träffat
Jimmy men han sega så drog till stenkullen
o tog tåget, hoppade av en snbbis i floda
och träffade Jerry, Hampus & Hanna.
Sen drog jag till alingsås, för att träna
sen efter det hämtade mamma mig
och vi åkte hem, nu ligger jag i sängen bara

Ring & Smsa mig för ja har tråkigt:)




Kommentarer
Postat av: kimberly johansson

svar till inlägget - dagens snygging.



svar - jag tror du har redan vart de,

men om inte så får du bli det imorn älskling.

saknar dig puss

2010-04-08 @ 11:03:37
URL: http://kjjohansson.blogg.se/
Postat av: kimberly johansson

svar till inlägget - shuuuääh



svar; men då får du bli imorn !

2010-04-08 @ 11:46:17
URL: http://kjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0