Tomteparad:)

Va på tomteparaden i Alingsås, tveka först
på att åka in, men det var lätt det bästa på länge:)
Träffa Leia & Filippa så va framme & tog kolor me dom,
sen dansa vi runt granen, träffa även mathilda.
Sen så sjöng lucian med tärnorna, så lyssna på dom,
för sofia, mitt kusinbarn va med där:)
Sen va det prisutdelning av handlarnas julklappssäck.
& JAG VANN FÖRSTA PRIS (värde 5000) :D:D
Så fick massa julklappar:).
Sen drog vi & köpta pizza & åkte hem.
Hemma öppna jag såklart alla presenter:)


Jag fick en tekanna,en halsduk, en krans, en väska/bag,
ljus, ljusstake, skålar, hår produkter & massa presentkort
på tex. bio, massage, ica maxi, svensk handel, scorett,
guldfynd, momento liberi mm. 


jag med julklappsssäcken :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0