Tisdag:)

Idag gick jag upp vid kvart över 5, 
för att ta 6 bussen in till alingsås,
men så klart missa jag bussen, 
så mamma fick köra mig,
där mötte jag carro & emma,
& vi tog bussen till borås:)
För vi skulle till emmas skola
& färga håret:).
Carro blev svart & jag blond,
sen efter drog vi till knallen & kolla lite 
på hm, & åt, hoppades på att få träffa jonas,
men blev inte så, så tog vi bussen
vid 1 hem, sen var det praktik som
gällde för mig. Blev bara 4 timmar
idag gött:), nu ikväll
bröt jag ihop, mamma satt & krama
om mig & trösta mig i säkert 3 timmar:'/
tack mamma, glad att jag har dig, älskar dig<3
Nu ska jag sova, för imon blir det skola & 
sen träffa andreas :) <3


jag gjorde slingor, 150 kr bara:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0