stressigt..

Jag hinner inte med att blogga just nu, händer för mycket just nu.
men ska snart börja uppdatera varje dag.
men här kommer lite om vad som hänt det senaste.

I fredags var det fest hos Klara-Lisa , för hon & isabell fyllde 18:)
hade inte kt att dricka, men fick massa av carro o blev packad endå,
körde ölspelet o sånt kunde fna ingneting , så körde jag high&low ,
så va ja enda tjejen, så klart ja fick drick hela tiden. hahah xd

I lördags var det utgång i Alingsås, första gången jag va
på hotellet, var där med izza,hampus,marie,jonas. Sen träffa vi alla i klassen typ,
& massa annat folk, Träffa även Freddy, som ska flytta till alingsås:)
hihi mys, tack för kvällen.


I söndags var ja bakfull som fan. skulle träffa freddy innan han åkte hem.
Jag sov typ hela dagen, astrött.

I måndags var det sista dagen på praktiken för iår, fick julklapp av dom,
där det var en bortste, smink,necesärer,parfymprover, deo, mm.
Sen på kvällen gjorde jag julgodis:) MUMS;D!


I tisdags var dt julavslutning. vi givk på en julkonsert i aulan, sen blev det
fika åså med klassen i klassrummet, lämnade lite hjärtan jag gjort till izza,kim,
carro,pernilla & sarah. Emilia skulle oxå fått men hon va inte i skolan:),
Sen efter det drog jag & kim & fikade på gårdscafét  & vi kolla även lite affärer,
köpte sista julklappen. Sen blev det hem, & skulle åka till fredrik sen, men han
tvungen att åka med sin mamma & kolla julklappar & jag somna endå när
jag kom hem. sov i 3 -4 timmar, xd. Sen bakade jag mer julgodis. & prata med fredrik
i telefon :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0