Dagen innan Julafton:D

Idag är det den 23:e, gått sjukt fort.
känns inte ens som det är julafton imon.
men längtar endå att ge bort alla julklappar t folk
& sen såklart få mina julklappar, Hoppas jag får något jag önskar mig nu:)
detta önskar jag mig mest:


Idag iaf så har jag vart med Kim i stan, träffade jerry snabbt i stan,
längesen man träffade han, men sen drog jag & Kim till liseberg:)
gick runt där , & jag vann gott & blandat, sen bjöd han mig
på knäckäpple med karamellströssel, MUMS;).
Sen dorg vi t stan & käka o sen hem,
& nu har håller jag på att slå in alla julklappar,
skulle ta fram en julklapp förut så såg ja 2 stora spindlar på den.
FYFAN!, skrek som fan, så fick pappa komma & ta bort dom,
ÄCKLIGT, hatar verkligen spindlar, det värsta som finns.

Nu ska jag iaf kolla film & ringa fredrik & sen sova:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0