1 års vänskap

igår var det 1 års vänskap mellan mig & sandra.

Det är sjukt va fort tiden går, för ett år sen idag, träffade
jag dig första gången med Jennifer, vi hade jättekul,


sen börja vi snacka på bdb & msn, & sen har vi träffats mer.
Är glad att jag fick lära känna dig, för du är sjukt go tjej & får
en alltid på bra humör. Du får en alltid att skratta.


& vi har alltid kul ihop. Vi träffas inte så mycket längre, men
du ska veta att du finns i mitt hjärta endå, & kommer alltid finnas,
& vi får träffas snart tycker jag, & skaffa fler minnen.
Kanske prova mer fula kläder tillsammans, eller komma på en
ny stil, eller träffa massa folk, bara ha kul helt enkelt.


för det är vi bäst på!. Du finns alltid för en när man behöver snacka
& jag finns för dig med, INGENTING, ska komma emellan oss,
inget ska skilja oss åt, för det är SANDJIIBABE <3 TILDJIIBABE
idag,imorgon & föralltid, & det kan ingen ändra på. du betyder allt,
JAG ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET!<3333













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0